środa, 17 marca 2010



Zupełnie zapomniałam o moich butach Vintage, które zakupiłam parę lat temu i nie zbyt często je nosiłam.
Szczerze mówiąc to nabyłam je pod wpływem impulsu i po jakimś czasie przestały mi się podobać. Ale jak to mówią stara miłość nie rdzewieje ;O)

Completely forgot about my Vintage shoes I bought a couple of years ago. I haven't had them on for a long
time.Being honest, I got them on impulse & only after a few days I lost interest in them. But as they say old love never dies;O)





Kurtka/coat - Zara (old)
Jeans - Topshop (old)
Buty/shoes - Carl Scarpa
Bracelet/branzoltka - pulseaccessories.ie
Szal/Scarf -H&M


1 komentarz:

  1. Buty mają swój urok, Twój strój kolorystycznie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń





płaszcz/coat - Zara/wyprzedaż/sales
spódnica/skirt - Orsay/wyprzedaż/sales
pasek/belt - Zara
buty/boots - już nie pamiętam/don't remember;)
chusta/scarf - H&M
rękawiczki/gloves - Atmosphere